søndag, oktober 19, 2014

Mine siste kjøp på eBay

 Dette er det jeg har bestilt sist fra eBay:


  • Skinfood sin hårmaske leste jeg en god uavhengig review av. (JEg må snart slutte å lese reviews...!) (Link her)
  • Blusheren fra The Face Shop kjøpte jeg i "Peach", har den i korall fra før. *Liker* (Link her.)
  • Missha Mascaraen var impulskjøp, kostet bare 28 kr(!!!!), og jeg tenkte "Tenk hvis jeg virkelig liker den maskaraen!? Tenk å bruke en maskara, fast, som koster under 30 kroner, istedenfor å kjøpe den Maybelline maskaraen på H&M til 130,-! (Link her)
  • Jeg fikk en vareprøve på "Lioele Dollish Cera-V cc SPF34 PA++" som jeg prøvde en dag, og den syntes jeg var fantastisk! Jeg synes den dekker veldig godt, og jeg, som har melasma/solskader, trenger virkelig en godt dekkende CC krem. Den er fløyelsmyk og lett og ta på, og virker til å ha mye fukt i seg. (Link her.)

Denne review-videoen bekrefter bare det jeg opplevde når jeg tok på den Lioele CC kremen.
Det var en WOW-opplevelse....
MÅTTE BARE HA!! =)


<3-lig hilsen

Kom gjerne til min gruppe på

Facebook

=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar