torsdag, oktober 09, 2014

Produktomtale: Peripera Rose Nail Polish


Fikk disse søte neglelakkene i posten i går!
  • NAVN: Peripera Rose Nail Polish
  • PRIS: Disse kostet ca 35 NOK, men det varierer
  • VOLUM: 13 ml
  • Test-tid: Testet alle på swatch sticks, pluss har på meg den korallfargede lakken nå. (Se bilder)
  • Terningkast: 6 Fargene er flotte, flaskene er nydelige, tørketiden overkommelig. OG den lukter roser?

Min Vurdering: For det første; Flasken mye større enn hva jeg hadde forventet! Utfra bildene på internet trodde jeg selve flasken ville være bitteliten og korken lang og tynn. Børsten er ganske tykk og bred, noe jeg personlig liker veldig godt. Selve lakken er godt pigmentert, men man trenger to lag. Selve lakken er litt tykk, men det ble ikke striper etter andre strøket. Tørketien er ikke ille! Den lukter ikke videre særlig godt når man tar den på, men den lukten går fort bort. Nå har jeg hatt mine på ca 2 timer, og når jeg lukter på neglene nå, så lukter de faktisk ROSER! =) Kan det være innbildning? Det er bare neglene som lukter, ikke fingrene eller resten av hånda. Så det er ikke såpe/ krem e.l. (Jeg vet at Peripera laget en kolleksjon med parfymerte lakker i 2012 som het Peripera Perfume Nail. Jeg har klart å sikre meg 5 stk. av den kolleksjonen!! =)

Jeg kjøpte disse fra denne selgeren: http://stores.ebay.com/shopk/

Andre reviews:
http://hope-inablog.com/peri-pera/peripera-releases-new-set-of-nail-polish/
http://www.gohalainn.net/2013/03/review-peripera-rose-nail-pk009-pink.html
http://en.paperblog.com/review-peripera-rose-nail-gr302-vanilla-green-nail-color-649734/









 <------- Nydelige flasker, ganske store!












   Bred og tykk børste. I like! ----------->





 Søte roser på toppen av lokket                            Flotte farger!

Kom gjerne til min gruppe på

Facebook

=)

--------------------------------------------------------------------------------------------
Disclaimer: Dette er ikke reklame av noe slag. Jeg kjøper alle produktene selv, og blir ikke sponset av noen. Jeg er ikke utdannet innen hudpleie eller make-up. Alle produktanmeldelsene er mine personlige oppfatninger av produktene. Første gang du tester produktene er det lurt å prøve litt av produktet på armen e.l. først, og ha det på i noen timer, i tilfelle du skulle få en allergisk reaksjon. Ta derfor ikke produktet i hele ansiktet uten å ha testet det først.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar