fredag, oktober 17, 2014

Fingersminke... =)



Jepp, slik ser jeg ut i dag. Klarte faktisk å ta bildet med håndkle hengende i bakgrunnen, med pannebånd på og håret i dult. Ansiktet mitt er kledt i dette i denne rekkefølgen (Hudpleien etterfulgt av sminken):


  1.  HOlik Holika Soda Pore deep cleansing foam
  2. Holika Holika 3 Seconds Starter Collagen
  3. Etude House Wonder Pore Freshner
  4.  SKINFOOD Watery Berry Emulsion
  5. Secret Key Snail+EGF Repairing Eye Cream
  6. SECRET KEY Snail+EGF Repairing CreaM
  7. TONYMOLY BCDation (SPF30+PA++)  #01 Light Pink Beige
  8. Holika Holika Strawberry Pore Magic Cover Powder
  9. SKINFOOD Peach Sake Pore Pact
  10. THE FACE SHOP Lovely ME EX Pastel Cushion Blusher - 5g
  11. Øyenskygge fra H&M
Til slutt sminket jeg fingrene....

 Dette er Etude House sin Fresh Cherry Lip Tint #Hot Pink
 Den var i en liten prøve, så jeg tok den på med fingrene...
...Ikke smart!

Sånn ser den ut der den skal være

Kom gjerne til min gruppe på

Facebook

=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar