torsdag, oktober 30, 2014

TIPS: Øyekrem mot mørke ringer (Whitening/ Brightening Eye Creams)

Såkalte Brightening/ Whitening Eye creams.

Her er en liste over ulike kremer :
PS: Jeg har ikke testet disse med mindre det står.
Jeg har heller ikke fått tid til å lese noe særlig om disse kremene,
da jeg skrev denne listen i farta.
Anbefaler at dere søker opp og leser litt om dem før dere kjøper.
Alle merkene er kjente Koreanske merker, så ikke noe humbug. =)


Baviphat - Dark Circle Eraser Eye Cream


Mizon - Snail Repair Eye Cream

Skinfood - Salmon Brightening Eye Cream

Nature Republic - Original Power Brightening Eye Cream

Lioele - Under The Eye Light Cream 30ml

It's Skin - Brightening System Eye Cream

Secret Key - Snail+EGF Repairing Eye Cream
(Denne bruker jeg hver dag. Den er god. Fløyelsmyk, trekker fort inn i huden. Virker den? Vet ikke ennå. Har bare brukt den i noen uker. Jeg bruker den sammen med ansiktskremen i samme serie, og mange andre produkter. Huden min har iallefall blitt mye mykere, talgklumper er borte, jevnere hud.)


<3-lig hilsen

Kom gjerne til min gruppe på

Facebook

=)













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar